loading...
بازیگری
مهدیه جووووووون بازدید : 131 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

من در دوران کودکی بسیار شر و شیطون بودم بیشتر اوقات خرابکاری میکردم و روی دیوار خونمون نقاشی می کشیدم و اغلب تو کوچه ها بازی می کردم تا توی خونه …

 پریناز در هشتمین روز از ماه شهریور سال ۱۳۶۴ بدنیا آمد . تحصیلات وی در زمینه گرافیک است و مدرک کارشناسی این رشته را گرفته است. اولین سریالش پنج کیومتر تا بهشت است آن هم در نقش یک روح که خود این باعث شد چهره اش برای مردم ایران شناخته شده تر باشد .

کودکی پریناز ایزدیار از زبان خودش

من در دوران کودکی بسیار شر و شیطون بودم بیشتر اوقات خرابکاری میکردم و روی دیوار خونمون نقاشی می کشیدم و اغلب تو کوچه ها بازی می کردم تا توی خونه … به فوتبال علاقه داشتم و با اینکه خانواده کمی مخالفت می کردن اما من حتی موقع ظهر هم میرفتم توی کوچه با برادرم فوتبال بازی میکردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 1,168
  • بازدید سال : 1,943
  • بازدید کلی : 7,468